blueco

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنج هزار دوربین مداربسته و 100 هزار نیروی امنیتی برای تامین امنیت مراسم حج به کار گرفته شده است.طراحی سایت

  • spd kh
  • ۰
  • ۰
ظهور پدیده عجیب در هوای ابری شهر اسکازو در کشور کاستاریکا موجب تعجب و حیرت ساکنان این شهر شد.طراحی سایت
این پدیده به گونه ای بروز کرده که به نظر می رسد بخش عظیمی از آسمان شکاف برداشته و نورهای مختلفی از آن به زمین می تابد.

پدیده عجیب شکاف در آسمان کاستاریکا

لینک فیلم : http://fa.alalam.ir/news/1741165
  • spd kh
  • ۰
  • ۰
انرژی نامرئی بدن و حرکت چی که همه چیز را سالم می کند

انرژی نامرئی وجود دارد که در بدن ما جریان دارد و چینی ها به آن نیروی چی می گویند. انرژی چی در واقع نیروی حیات است که به همه ما زندگی و حیات بخشیده است. در جهان بیش از 49 فرهنگ و سنت وجود دارند که در زبان خود از کلمه ای برای توصیف نیروی چی استفاده می کنند. این یک مفهوم جهانی است که در این فرهنگ ها تنیده شده است و استفاده و هدایت آن به عنوان بخشی از زندگی و درمان هر فرد، آموزش داده می شود. طراحی سایت
در فرهنگ غرب، اعتقاد بر وجود این نیرو در مقیاس میان مولکول ها وجود دارد. طب غربی در درمان جراحات و برخی بیماری ها بسیار موثر است ولی متاسفانه از مفهوم نیروی حیات که تمام جوانب زندگی انسان از جمله سلامت، را تحت کنترل دارد هیچ استفاده ای نمی کند و آن را قبول ندارد. بیماری های مزمن نمونه خوبی از بر هم خوردن تعادل نیروی چی یا همان نیروی حیاتی است. با بهبود قابلیت هدایت نیرو زندگی ما قادر به بهبود سلامت و نشاط در خود خواهیم بود. 
آگاهی از وجود انرژی حیاتی که در بدن ما جریان دارد نسبتا آسان است. سادهترین راه آن است که دست ها را سریع به یکدیگر مالش داده تا آنکه احساس گرما کنید. سپس دست ها را از یکدیگر جدا کرده و آن ها را از یکدیگر به اندازه 1 سانتی متر فاصله دهید. در این حالت احساس مور مور شدن، فشار یا احساسی شبیه به قرار گرفتن پشم یا پنبه در میان دو کف دست خود، خواهید داشت. در این لحظه شما در واقع نیروی چی که در اطراف بدن تان در جریان است را احساس می کنید. در طب سنتی چینی، پزشکان بر روی مریدین ها، که مسیر هایی نامرئی (مریدین) در بدن برای حرکت انرژی از یک مکان به مکان دیگر هستند، کار می کنند. 
مریدین ها نیز درست همانند کانال ها و لوله ها می توانند مسدود شوند. طب سوزنی و فشار درمانی دو روشی هستند که به بازیابی جران چی در بدن کمک می کند. همچنین می توان از تمرگز، تنفس و تصور جهت انجام این کار استفاده کرد. با انجام تمرینات سخت، احساس خوبی پیدا کرده و می توانید نیروی حیاتی خود را جهت درمان و بهبود بدن تان هدایت کنید. 
برای شروع می توانید از این تمرین استفاده کنید. بر روی صندلی راحت و صاف نشسته و پاهایتان را بر روی زمین بگذارید. دست هایتان رو بر روی پاها گذاشته و انگشتان خود را از یکدیگر جدا کنید. سپس به آرامی چشم ها را بسته و بر روی تنفس کردن تمرکز کنید. حال تصور کنید زمانی که نفس می کشید، انرژی در بدن تان از دنبالچه به سمت سرتان حرکت می کند. زمانی که نفس را بیرون می دهید تصور کنید که انرژی در سمت جلو بدن تان منتقل می شود. بنابراین نفس بکشید و انرژی را از انتهای لگن تا سر تان بالا بکشید و سپس آن را بیرون داده و انرژی به سمت جلو منتقل شود. 
در این حالت متوجه خواهید شد که بدن تان آرام شده و ذهن تان خاموش می گردد. حتی ممکن است احساس کنید که بدن تان گرم شده و کمی مور مور می شود. این ها نشان می دهند که انرژی چی شما فعال شده و بدن شما به آن پاسخ می دهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که گاهی مواقع احساس درد می کنید باید بدانید که انجام این تمرینات ممکن است به باز کردن مسیر انرژی چی که باعث و عامل ایجاد این درد ها می شود، کمک کند. پس از آنکه به هدایت نیروی چی از پایین به پشت و از پایین به جلو عادت کردید، می توانید هدایت آن به قسمت های دیگر بدن تان را تمرین کنید. با تمرین و تمرکز بر روی تنفس می توانید هدایت نیروی چی به قمست های مختلف بدن که در آن ها احساس بیماری و درد می کنید، را شروع کنید. اگر در زانوان تان احساس درد می کنید یا دچار آرتریت در انگشتان خود هستید، جریان انرژی چی را در آن مکان تصور کنید. به تمرین ادامه دهید تا آنکه دیگر در آن قسمت دردی احساس نکنید. به این طریق شما قادر خواهید بود خودتان را درمان کنید.


  • spd kh
  • ۰
  • ۰
اخبار,اخبار اقتصادی , خودرو سازان

کمپین خودروی غیراستاندارد و گران ایرانی در شبکه های اجتماعی به شدت طرفدار پیدا کرده و حامیان آن از سوی وزیر صنعت خائن توصیف شده اند.طراحی سایت

به گزارش «انتخاب»، ایرانی ها به منظور نشان دادن خشم و نارضایتی خود از صنعت خودروی داخلی به اینترنت روی آورده اند.

«ولی» کاربری در تلگرام می گوید: خودروسازان ایران سود و پول را ارزشمندتر و مهمتر از وجدان خود می دانند.

وی افزود: جان بسیاری به خاطر مشکلات فنی از بین رفته است.

تقریبا بیست هزار نفر سالانه در جاده های ایران جان خود را از دست می دهند و پلیس می گوید خودروها را باید تا حدی مقصر دانست.

مسئولان ایرانی می گویند که خودروهای تولید داخل ایران  خیلی ارزان تر از خودروهای وارداتی است و این صنعت موجب صدها هزار شغل شده است.

حسن مصطفوی، یک کاربر توییتر می گوید: تحمیل خودروی های بی کیفیت و گران به ملت خیانت است.

در این میان، نعمت زاده وزیر صنعت ایران به کمپین تحریم خرید خودرو حمله کرد و حامیان آن را ضد انقلاب خواند.

روزنامه های ایران واکنش تندی به سخنان نعمت زاده داشتند و تاکید کردند که مردم حق دارند که خودروهای ایرانی را انتخاب نکنند.

با این حال سعید لیلاز معتقد است که اقتصاد راکد مقصر دشواری هایی است که مردم برای خرید خودرو با آن مواجهند.

  • spd kh
  • ۰
  • ۰

Delfine Vizearra یک بی خانمان نیویورکی، به دلیل موی بلند و طناب مانند خود به شهرت زیادی دست یافته است.

تخمین زده می شود که او از سال 2000 موهای خود را کوتاه نکرده است.طراحی سایت

عده ای نیز برای خرید موهای او قیمتی یک میلیون دلاری گذاشته اند.

اخبار,اخبار گوناگون,پیرمردنیویورکی

  • spd kh
  • ۰
  • ۰

1422874743060_4.jpg

محققان پژوهشکده نانوبیوتکنولوژی پژوهشگاه ابن‌سینا در قالب یک طرح تحقیقاتی برای تشخیص و درمان سرطان پستان موفق شدند انتقال ژن به سلول‌های سرطانی Her2 مثبت را تا 200 برابر افزایش‌ دهند.

دکتر محبوبه نظری، مدیرگروه تکنولوژی نوترکیب پژوهشکده نانوبیوتکنولوژی پژوهشگاه ابن‌سینا در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران افزود: این دستاورد گامی در تشخیص زودهنگام سرطان پستان است و امیدواریم که در آینده بتوانیم با انتقال ژن‌های سرکوب کننده تومور به سلول‌های Her2 مثبت از پیشرفت سرطان جلوگیری کنیم.طراحی سایت

وی گفت: طرح‌های تحقیقاتی پژوهشکده نانوبیوتکنولوژی پژوهشگاه ابن‌سینا به دو دسته کارهای تولیدی و تحقیقاتی تقسیم‌بندی می‌شوند که عمده کارهای تحقیقاتی این پژوهشکده بر روی سرطان پستان و تخمدان انجام می‌شود.

نظری تصریح کرد: بیمارانی که Her2 مثبت هستند پیش آگهی پایینی دارند و زمانی متوجه بیماری خود می‌شوند که درجه ابتلا آنها بالاست و به همین دلیل درمان آنها سخت، طولانی مدت و اغلب باید شیمی درمانی همراه است.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده محققان این پژوهشکده بتوانند با انتقال ژن‌های سرکوب کننده تومور به ‌سلول های Her2 مثبت از پیشرفت سرطان پستان جلوگیری کنند.

  • spd kh
  • ۰
  • ۰

سامانه مارس اکسپرس متعلق به آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویری زیبا از قطب جنوب مریخ را مخابره کرده است.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این فضاپیما حین عبور از سطح سیاره سرخ این تصویر را گرفته و تصویر، نوار وسیع این جرم کیهانی را به نمایش می‌گذارد که حاوی دهانه‌های قابل‌توجهی است.طراحی سایت

بخش سفید در این تصویر یک کلاهک یخی قطبی است که از آب منجمد و دی‌اکسیدکربن تشکیل شده است.

الون ماسک، مالک شرکت اسپیس‌ایکس، امیدوار است با ذوب‌شدن و تبخیر‌شدن این دی‌اکسیدکربن، جو مریخ شبیه جو زمین شود.

  • spd kh
  • ۰
  • ۰

پناهنده سوری که بود؟ //// در حال ویرایش


تعداد کمی از رسانه ها به هویت این مرد که به همراه پسرش بر روی زمین پرتاب شده اشاره کرده اند. "أسامة عبد المحسن الغضب" یکی از معتبر ترین مربی‌های فوتبال سوریه است.

تصاویر رفتار خشونت آمیز خبرنگار تلویزیون مجارستان با مهاجرانی که قصد عبور ازمرز این کشور را داشتند، واکنش های زیادی را درجامعه جهانی برانگیخت، خبرنگار مجاری درحالی که دوربینی بر شانه دارد، با پشت پا زدن برای مردی که کودکی درآغوش دارد، باعث پرتاپ شدن آنها بر روی زمین می شود، درتصویر دیگری این خبرنگار را درحال لگد زدن به دختر کوچکی می بینیم .

با این حال تعداد کمی از رسانه ها به هویت این مرد که به همراه پسرش بر روی زمین پرتاب شده اشاره کرده اند. "أسامة عبد المحسن الغضب" یکی از معتبر ترین مربی‌های فوتبال سوریه است.طراحی سایت

اسامه  از ترس از دست دادن جان خود و خانواده‌اش از سوریه فرار کرده است. وی مربی و مسئول سابق تیمی از باشگاه فوتبالی "الفتوة" تابع استان " دیر الزور" سوریه است.  با اشغال استان دیر الزور از سوی گروه‌های تروریستی داعش، این مرد مجبور شد که کشور خود را رها کند و به مکان امن دیگری فرار کند. وی که همیشه عادت داشت پسرش را همراه خود برای ورزش به باشگاه‌های مختلف همراهی کند؛ این بار مجبور شد تا او را در سفر خطرناک در مسیر آب‌های خطرناک مدیترانه همراهی کند.

روزنامه لوپوان نوشت: تصاویر و فیلم‌های رفتار خشونت بار این خبرنگار با پناهجویان درمانده و خسته تحت عنوان «دیوار ننگ» توسط یک صفحه فیس بوک، به سرعت درشبکه های اینترنتی پخش شد وتا این لحظه حمایت بیش از 16،000 نفر از کاربران اینترنتی درجهان را دریافت کرد.مجارستان درهفته های اخیر با ورود ده ها هزار پناهجوی سوری درخط مقدم بحران مهاجران قرار دارد.

پناهنده سوری که بود؟ //// در حال ویرایش

"پترا لاسزلو،" این خبرنگار زن مجارستانی درنامه ای که در یکی از روزنامه های این کشور منتشرشد، از رفتارش عذرخواهی کرد. گفتنی است پس از انتشار عکس و فیلم این حادثه، خبرنگار مجاری از کار اخراج شد.
 
پترالاسزو درنامه خود مدعی شده است رفتار او در شرایط بهم ریخته و آشفته مرز، طبیعی بوده و او از ترس اینکه به او حمله شود این عمل را انجام داده است. او همچنین از افرادی که در شبکه های اجتماعی وی را سرزنش کرده بودند، انتقاد کرد! پلیس پس از این حادثه، او را بازداشت و از وی بازجویی کرد؛ اما او بدون هیچ اتهامی آزاد شد.

پناهنده سوری که بود؟ //// در حال ویرایش

پناهنده سوری که بود؟ //// در حال ویرایش

 

پیتر پوکائر مدیردیده بان حقوق بشر گفت: مقامات مجارستان به علت هولناک بودن اوضاع اردوگاه های مهاجران به رسانه ها اجازه نمی‌دهند وارد این اردوگاه‌ها شوند.

وی افزود: در حالی هزاران مهاجر در این اردوگاه‌ها نگهداری می شوند که در آنها غذا، آب و دارو برای مهاجران تامین نمی شود و مسئولان مجارستانی با پناهجویان مانند حیوان برخورد می کنند

  • spd kh
  • ۰
  • ۰
1.jpg

پس از انتشار تصویر یک پلیس دانمارکی که با یک دختربچه پناهجوی سوریه‌ای به مهربانی بازی می‌کند، از سراسر جهان ده‌ها پیشنهاد ازدواج به سوی او روانه شده استطراحی سایت.

ماجرا از این قرار است که در اتوبانی مرزی بین آلمان و دانمارک، یک پلیس دانمارکی با یک اتوبوس حامل پناهجویان سوری برخورد می‌کنند که بصورت غیرقانونی وارد حریم مرزی دانمارک شده‌اند.

پلیس دانمارک دو گزینه برای این پناهجویان که سوار بر اتوبوس عازم سوئد بودند قرار می‌دهد: به دلیل بسته بودن اتوبان به روی پناهجویان یا از دانمارک درخواست پناهجویی کنند یا به خاک آلمان بازگردند.

اما در این میان یک دختر بازیگوش سوری، پلیس را به بازی «گل یا پوچ» دعوت می‌کند و پلیس دانمارکی نیز با مهربانی با این دختربچه پناهجو بازی می‌کند. تصویر این پلیس برای نخستین‌بار در روزنامه «BT» دانمارک منتشر شد

انتشار این تصویر در شبکه‌های اجتماعی موجی از واکنش‌های احساسی را از سراسر جهان سبب شده است. بسیاری از زنان و دختران از سرتاسر جهان با گذاشتن نظرات زیر عکس‌ها و ارسال ایمیل به پلیس دانمارک و روزنامه «BT» به این پلیس دانمارکی مهربان تقاضای ازدواج داده‌اند و بسیاری نیز از رفتار مهربانانه او با پناهجوی سوری تمجید کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، هنوز نام این پلیس دانمارکی افشا نشده است

2.jpg

 

3.jpg
  • spd kh